A group of drunk soldiers meet Jewish serviceman Joseph Samuels and his girlfriend in a bar. They eventually make their way back to Samuels' apartment where he?s found dead the next morning. Finlay, a military detective, takes charge of the investigation with the aid of Keeley, another soldier who knows those involved.