To rescue his fiancée Tollea, who has been kidnapped on the eve of their wedding, Ramu and his friend Kado head for a Pacific island where all outsiders are to be killed on arrival and the inhabitants worship the cobra. The island is ruled by Tollea's evil twin Naja, the Cobra Woman, who wants Ramu for herself and her benevolent sister removed from the scene.