An immensely rich Texan, J. W. Grant, hires four men to rescue his kidnapped wife, Maria, from the claws of a Mexican bandit, Raza. But when they eventually find them, it turns out that Mrs. Grant is in love with the bandit, having chosen to run away with him, and that she has no intention of leaving him. The adventurers end up losing the reward money when they allow Maria and Raza to flee.