Handsome drifter Chance Wayne returns to his hometown after years of struggling to become a Hollywood star. Along the way he picks up the ageing actress, Alexandra Del Lago, who has been driven to drink and drugs by the conviction that her comeback movie is a flop. Chance runs into his former girlfriend Heavenly, the only daughter of a corrupt, powerful politician; but what he doesn?t know is that Heavenly fell pregnant the last time he was in town and had an abortion.