When she?s thrown out of her Naples apartment, Madeline, an American woman, is taken in and allowed to stay by the kind composer, Ciccio. She has an affair with Ciccio?s friend and handsome singer, Nino, running away with him just before his wedding to the sweet young Lisa. Madeline and Nino move in together, but it?s not long before the fighting starts and he loses his job. Madeline soon realises that she?s not the girl for Nino.