Iman Kamel zinemagile egiptiarraren eta Sinaiko beduinoa den Selema Gabali gizarte enpresariaren arteko zinema topaketa da hau. Bi emakume arabiarrak Egipto barruan gizarte eta kultura egoera guztiz ezberdinetan jaio baziren ere -Iman hiri handian aurrera ateratzeko borrokan eta Selema mendietako bizitza tribalean-, filmak erakutsiko digu haien bizitzek hasieran dirudiena baino askoz ere lotura handiagoak dituztela.