Urteberriko oporretan, Marianak (21 urte) eta Rodrigok (30) Pazifikoko kostaldea bisitatuko dute. Gauean, ezerezaren erdian, etxetik ihes egin duen Karina (7 urte) aurkituko dute. Bikoteak haurrarekin geratu eta goizean laguntza bilatzea erabakiko du. Baina iratzartzean, haurra jada ez da egongo.