María del Carmen, 50 urteko etxekoandrea, dohain bat duela konturatuko da: buru-hausgarriak egitea. Roberto ezagutuko du, 60 urteko aberatsa. Robertok Alemaniako munduko buru-hausgarrien txapelketan parte hartu nahi du. Biek batera, bikote garaiezina osatuko dute. Horrek desio eta aurkikuntza piloa ekarriko ditu. Nola egin aurrera horrekin guztiarekin? Lehen bezalatsu ez, behintzat.