Lucía gaztea, fabrika batean jostun lanetan aritzen da eta aitarekin bizi da, Santiagoko etxe zahar batean. Filma 2006ko abenduan dago kokatua, Pinochet diktadore ohiaren hiletatik Gabonak arteko garaian. Lucíaren eguneroko bizitza ezagutuz, diktadura militarraren ondoren suspertzeko borrokan ari den ahaztutako txiletar belaunaldi baten unibertsoan sartuko da ikuslea.