Jacinto Medina, 21 urteko gaztea, aspertuta dago Mexiko iparraldean daraman artzain bizitzaz. Giltzari bat topatuko du lurrean eta seinale bat delakoan, bere ametsei jarraituz, milaka kilometroko bidaiari ekingo dio.