Beijingen, udako arte eskolako gela batean, Ocean eta Wang Jing lagunak dira. Musikan eta neskengan pentsatzen ematen dute eguna. Ocean amaren jostundegian bizi da eta anaia kartzelan du, zehaztu gabeko delitu bategatik. Marrazketa klasean neska bat ezagutuko dute, Sugar. Hark, bi lagunek baino sofistikatuagoa eta eskarmentu handiagokoa dirudi. Hiruen arteko harremanaren inozentzia jostalari eta axolagabeak sentimendu konplexuagoetara eramango ditu.