Oh Seongcheul baldintzapeko askatasun egoeran dago, eta orkatilan daraman detektagailuak egoera hori gogorarazten dio uneoro. Bere deabruen aurka borrokatzen du bizitza gogorra eramanez, obran lanean. Kim Hyeongdo, hautsitako gizona da. Familia-gizon honek berekin darama edozein aitaren amesgaiztorik handiena izango litzatekeen esperientzia baten pisua. Errutinan oinarrituriko bizimodua edukiko du, ustekabean, Seongcheulekin topo egiten duen arte. Orduan, mendekua hartzeko desioak menperatu egingo du.