David eta Emily lagun-minak dira eta betidanik bizi izan dira karabana kanpamentuan. Davidek Emily alde egitera behartu dutela jakiten duenean, kostaldean urrun dagoen kobazulo batean ezkutatzeko laguntza eskainiko dio. Dena den, sekretu inuzentea zena, gero eta nahasiago egingo da, eta David gertaera ororen ikusle izango da, poliziak desagertutako laguna inguratzen duen bitartean. Emilyren alde egiteko benetako arrazoia ezagutzean, Davidi mundua eroriko zaio gainera. Bere kontroletik kanpo dagoen egoeran murgilduko da eta lagun onenagatiko sentimenduak gero eta arraroago bilakatuko zaizkio; ondorioz, zerbait egitea erabakiko du Davidek.