90eko hamarkada da eta Turkia aldeko Kurdistanen gaude. Maiatzeko gau batean, Diyarbakir inguruko errepide huts batean, Gülistan izeneko hamar urteko neskatilaren eta haren anaia Firat-en bizitzek erabateko aldaketa jasango dute: haien aita, kazetari politikoa, eta ama, beren begien aurrean akabatuko dituzte Estatuko segurtasun indarrek. Gainerako senide guztiak gerran galdu dituztenez, Gülistanek eta Firatek ahal duten bezala biziraun beharko dute.