Elsak lantxoak egiten ditu han eta hemen hilabete amaierara iristeko. Gauez, autobusak garbitzen ditu garaje bakarti batean; egunez, bikote gazte baten haurra zaintzen du. Lanpostu finko bat aurkitzeko helburuarekin, inongo arrakastarik ez duten elkarrizketetara aurkezten da. Haren bizilaguna Mathieu ere lan bila dabil eta elkarrizketetan porrot egiten aditua da. Egun batean, Elsa, bizi den etxetik botako dute. Orduan, inolako ziurtasunik ez duen bizitzari emango dio hasiera, lagun bakar gisa landare bat eta loreontzi bat dituela. Noizean behin, Mathieuk, onartu ezin dituen maitasun eskaintzak egingo dizkio. Guztia bertan behera uzteko tentazioak baso batera bideratuko du Elsa; Mathieuk hantxe aurkitu du babesa eta bere aterpea eraiki du.