Leo bere burua onartzeko eta bere sexu-joerak zehazteko prozesuan murgilduta dago. Egun batean Carorekin aurkituko da, eskolako ikaskidea eta Leok gustuko zuen neskarekin. Orain, hura ere krisian dago. Ustekabeko topaketa honek ondorioak izango ditu bakoitzak bere buruarekin dituen gatazketan, baina bietako inork ez du jakingo besteari zer gertatzen zaion benetan.