Andrés Mexikoko mugara heldu da hura zeharkatu eta AEBetara iristen saiatzeko. Muga zeharkatzeko saiakera batetik bestera konturatuko da iritsi den herria, Tijuana, ez dela leku erraza. Itxaroten duen bitartean Andrések bere sentimenduei egin beharko die aurre, herrian utzi zuenari eta Tijuanan aurkitu duenari: Cata, Ela eta Asensio.