Kigali, genozidioaren lehenengo eguna. Ruandarrak elkar masakratzen ari dira eta mendebaldarrek alde egingo dute herrialdetik. Belgikar familia batentzat haurtzain gisa lan egiten duen Jacqueline izeneko tutsia nora joan ez dakiela geratuko da. Teilatuan ezkutatuta, hiltzaileengandik alde egitea lortuko du. Bitartean, herrian, Jacquelinen seme-alabak modu basatian hilko dituzte. Bere bila dauzka hiltzaileak eta basoan ezkutatzea erabakiko du. Han zauriturik dagoen gizon batekin egingo du topo, hura sendatu eta bizia salbatuko dio, baina Jacqueline lur jota dago eta ez die kasurik egingo esker oneko kideak adorea emateko egiten dituen saiakerei. Ezer gabe geratu da, fedea ere galdu du eta ideia bakarra du buruan: guztiarekin akabatzea.