Anne Pariseko neska gazte bat da. Haurdun eta erditzear dago, eta senar argentinarrak utzi egin du. Gainera, senarraren aitona heldu berri da Argentinatik, bere etxean geratzeko prest. Horrenbestez, umea izateko zorian dagoen neska frantziarrak heriotzatik gertu den zahar bohemioarekin bizi beharko du derrigor. Ez dute inolako antzekotasunik; izatekotan, 77 Doronship-en ametsa besterik ez.