Nazionalitate ezberdinetako hiru ikasleren bideek Municheko ikasle-egoitza bateko igogailuan egingo dute bat. Elkar ezagutzen ez dutenez, ez dute inoiz jakingo zer antzekotasun dituzten elkarren artean: Clara, Motek, eta Sin kanpotarrak dira Alemanian. Hiruek bilatzen dute besteen onarpena eta bero pixka bat; ?etxe? deitzen dugun sentimendu horren printza txiki bat besterik ez bada ere.