Hamahiru urterekin Waris-ek bere aitak gizon heldu baten laugarren emaztea izateko ezkondu nahi duela jakingo du, eta alde egitea beste erremediorik geratzen ez zaiola konturatuko da. Lana aurkituko du, urruneko senide batzuei esker, Somaliako enbaxadan, Londresen. Zenbait urte geroago, gerra zibila lehertuko da Somalian eta enbaxada itxi egingo dute. Waris emakumea da dagoeneko, eta deportatzeko arriskuaren aurrean, berriz ere alde egiteko erabakia hartuko du.