Parnassus doktoreak besteen irudimena gidatzeko gaitasun zoragarria dauka, baina bestalde, madarikazio ilun eta sekretu bat jasan behar du. Jokalari amorratua izaki, duela milaka urte Mr. Nick deabruarekin apustu bat egin zuen eta hilezkor izatea irabazi zuen. Zenbait mende geroago bere egiazko maitea ezagutu zuen eta Parnassus doktoreak beste tratu bat egin zuen deabruarekin; hala, hilezkortasuna gaztetasunagatik aldatu zuen, bere alabak 16 urte betetzean hura Mr. Nicki ematearen truke. Valentina egun horretatik gero eta hurbilago dago eta Parnassus doktorea erotzen ari da ez baitaki zer egin alaba patu horretatik askatzeko. Mr. Nick hura eramateko aurkeztuko da, baina, beti bezala, apustu berri bat egiteko prest, eta berriz negoziatuko dute eskaintza. Valentinarekin geratuko da bost pertsona limurtzen dituen lehenengoa.