Ousmane Frantzian bizi den musulmana da. Sommers andrea, Mantxako kanaleko Britainia Handiko irla batean bizi den emakume kristau eta gerrako alarguna da. Elkar ezagutzen ez badute ere, eta heziketa erlijioso desberdinak jaso dituzten arren, bi arrotz hauek Londreseko hirian elkartuko dira biei eragiten dien tragedia bat dela-eta: biek galdu dute beren seme-alabekin zuten kontaktua Londreseko garraio publikoak 2005eko uztailaren 7an jasan zituen erasoen ondoren. Sommers andreak bere alaba Janerekin eta Ousmanek Ali semearekin. Elkarrekin hirian barrena ibiliko dira maite dituztenen bila eta haiek bizirik aurkitzeko esperantzagatik elkartuta.