Costello sukaldari frantsesa iraganean hiltzailea zen. Bere alaba eta haren familia hil egin dituztela jakitean, haien heriotzak mendekatuko dituela zin egingo du. Hong Kongeraino iritsiko da hiltzaileen bilaketan, eta han soldatapeko bertako bi hiltzaile kontratatuko ditu lagun diezaioten. Dena den, Costellok erronka handiago bati egin beharko dio aurre, buruan duen balak eragiten dion memoria galtze progresiboari, alegia. Gai izango al da agindutakoa betetzeko, beranduegi izan baino lehen?