Bederatzi urteko Yuki-k gurasoak banandu egingo direla jakingo du. Aita frantsesa da eta ama japoniarra. Yukik amarekin joan beharko du Japoniara eta Paris atzean utzi, baita bere lagun onena Nina ere. Yuki eta Ninak hainbat trikimailu imajinatuko dituzte berriz ere elkar ikusteko eta Yukiren gurasoak berriz ere elkarrekin egoteko. Azkenean, etxetik alde egiteak dirudi konponbide bakarra. Basoa bilakatuko da haien helmuga berria.