Boris Yellnikoff erretxinaren karrerak porrot egin du, baita haren ezkon-bizitzak ere, eta hainbat aldiz bere buruaz beste egiten saiatu da. Haren ustez, bera da gizakiaren aspirazio guztien zentzu falta eta unibertsoaren kaos iluna behar bezala ulertzen dituen pertsona bakarra. Gau batean Melody izeneko Mississippiko neska inuzente batek bere etxean har dezan erregutuko dio. Goseak eta hotzak akabatzen dagoela ikusita, Borisek sartzen utziko dio, gogo txarrez. Boris eta Melody ezkondu egingo dira, eta haien arteko adin-tartea handia bada ere, bientzat zoriontsua izango den bizitza hasiko dute elkarrekin. Handik urte betera, zoriontasun hori hautsi egingo da Melodyren ama ustekabean etortzen denean. Marietta koitadua New Yorkera joan da Melodyren bila eta bere senar desleialarengandik ihesi. Amak izugarrizko aldaketa jasango du, Melodyren aita eta Mariettaren senarrak egiaztatuko duenez, New Yorken azaltzen denean haiengatik galdezka.