Izenik gabeko gizon bakarti bat Espainiako paisaietan barrena ari da bidaiatzen. Bidean, jende misteriotsua ezagutuko du eta haiekin kafeak hartu eta informazioa bilduko du. Guztiz legez kanpoko jardueratan sarturiko pertsona arrotza da. Lan bat amaitzera etorri da, ez du inorengan konfiantzarik eta ez dio inori bere helburuen berri ematen. Zeintzuk dira haren asmoak? Zer idazten du hartzen dituen oharretan?