Frantziako okupazioaren lehenengo urtean, Shosanna Dreyfus bere familiaren exekuzioaren lekuko izango da, Hans Landa koronel naziaren eskuetan. Shosannak Parisera alde egitea lortuko du. Han, nortasun berri bat hartuko du zinema areto bateko jabe gisa. Europako beste leku batean, Aldo Raine tenienteak AEBetako soldadu judutar talde bat antolatuko du helburu zehatzen kontra errepresalia bortitz eta azkarrak gauzatzeko. Arerioak "Bastartak" izenarekin ezagutzen dituen Raineren gizonak Bridget von Hammersmark aktore alemaniarrari batuko zaizkio. Emakumea aliatuentzat lan egiten duen agente sekretua da. Taldearen helburua Hirugarren Reicharen liderrak eroraraziko dituen misioa betetzea da. Patuak zinema areto bateko markesinaren azpian bilduko ditu guztiak; han, Shosanna egongo da, mendekua hartzeko gertu.