Belfasteko biolentzia garaiaren erdi-erdian, gazte protestante batek Ulster Volunteer Force elkartean sartu ahal izateko misio bat beteko du, proba gisa, zenbait lagunekin batera. Helburua familia katoliko bat izutzea izango da, protestanteen auzotik alde egin dezaten. Plana gaizki aterako zaie eta familia katolikoaren seme zaharrena hil egingo da. Zenbait urte geroago, telebista programa bat hiltzailea eta biktimaren anaia "adiskidetzen" saiatuko da, Irlanda berriaren bilakaera positiboa erakusteko.