Hye-ja ama ezkongabea da. Haren 27 urteko semea Do-joon bere bizitzeko arrazoia da. Do-joon, heldua izan arren, inuzente hutsa da eta amarekiko mendetasun handia du. Gainera, askotan, modu inozoan edo arriskutsuan jokatzen du. Etengabeko buruhaustea da beste guztientzat. Egun batean, neska gazte baten gorpua aurkituko dute abandonaturiko eraikin batean eta haren heriotza leporatuko diote. Abokatuaren ezgaitasuna eta kasua azkarregi artxibatzen duen poliziaren axolagabekeria dela-eta, amak arazoa bere kabuz konpontzea erabakiko du. Ama-senaz baliatuta eta inori kasurik egin gabe, hiltzailearen bila hasiko da bere semea errugabea dela frogatzeko.