Malik El Djebena-k sei urteko kartzela zigorra jaso du eta ez daki irakurtzen eta idazten. Kartzelara bakar-bakarrik iritsiko da, eta gainerako presoak baino gazteagoa eta ahulagoa dirudi. Hemeretzi urte ditu. Espetxean agintzen duten korsiarren bandako buruak alde batera uzten du. Indartsuago egiteko eta liderraren konfiantza irabazteko bete beharreko zenbait "misio" aginduko dizkiote. Baina Malik ausarta da, eta azkar ikasten du, eta bere planak egitera ere ausartzen da.