1969. urtea da. Elliot Tiber izeneko New Yorkeko Greenwich Village auzoko dekoratzaile bat, zorte txarreko bolada igarotzen ari da. Ondorioz, iparraldera joan beharko du bizitzera gurasoek Catskills eskualdean duten El Monaco motel kalamastran laguntzera. Gertuko herri batek musika jaialdi hippie bat antolatzeko baimena lortu duela jakiten duenean, ekoizleei deituko die motelarentzat zenbait bezero erakarri ahal izango dituelakoan. Hiru aste geroago, Elliot bere bizitza eta herri kultura betiko aldatuko duten esperientzia batean murgilduko da.