Bi musikari gazte -bata gizona eta bestea emakumea- kartzelatik irten berri dira eta talde bat sortzea erabaki dute. Elkarrekin Teherango mundu ezkutuan barrena ibiliko dira beste musikari batzuen bila. Agintariek Iranen abestea debekatzen dietenean, beren bizi klandestinotik ateratzeko plan bat osatuko dute Europan jotzeko ametsa bete ahal izateko. Baina, dirurik eta pasaporterik gabe ez da erraza izango?