Ava, depresioa duen neska irandarrak, arestian Iranen jazotako gertakari politikoei botatzen die bere buruko egoeraren errua eta psikologoarengana joatea erabakiko du. Medikuak ariketa fisikoa egin dezan aholkatuko dio, eta geroago, antzezlan batean parte har dezan. Baina, errealitatean eta gizarte arazoetan oinarrituriko antzezlana debekatu egingo dute. Hauteskundeak iritsi eta hiria berpiztu egingo da. Itxaropen bultzada berri batek parte hartzera eta indarrean dagoen presidentearen aurka bozkatzera eramango ditu biztanleak. Herrialdearentzat etorkizun oso desberdina hurbil dagoelakoan jendea kantuan eta dantzan ari da toki guztietan. Baina Avak ez du uste aldaketa hori inoiz iritsiko denik. Etxetik atera eta kaleko jendearekin hitz egingo du, bere itxaropena berpizteko azken saiakera gisa.