Lau artista bikainen arteko kimika kreatiboari esker The Doors Amerikako rock banda adierazgarrienetako eta eraginkorrenetako bat izan zen. Taldea sortu zen garaitik -1965- Morrison hil zen arte -1971- errodaturiko metrajea erabilita, filmak haien urratsak jarraituko ditu, Manzarekek eta Morrisonek elkar ezagutu zuten UCLAko zinema eskolatik, estadioetako etaparaino. Tom DiCillok taldeari buruz lehenago ikusi ez genituen irudiak erakutsiko dizkigu eta haien musikak eta ondareak izan duen eragina hobeto ulertzen lagunduko digu.