Tennesseeko ermitau misteriotsu bati buruzko kondaira eta egiazko istorioa nahasten ditu. Felix Bushek luxuz beteriko bere hileta-festa antolatu zuen 1930eko hamarkadan? oraindik bizirik zegoela! Gizartean moldatzen ez zen Bush ?basatia? bere herriko biztanleek haren inguruan eraiki zituzten mito maltzurrek irentsi zutela zirudien, bere ?hileta egunean? gizartetik zergatik alde egin zuen azaltzeko adorea bildu zuen arte. Sekretuak, istorioak eta desengainuak nola puzten diren erakutsiko digu kontakizun honek, baita egia esateak erredentzioa dakarrela ere.