1937. urtea. Japoniako tropak Txinako behin-behineko hiriburuan sartu dira. Okupazio anker horri "Nanjingen bortxaketa" izena jarriko diote. Zuri-beltzean errodatua dago angeluhandiarekin, eta japoniarren eta txinatarren ikuspuntuak tartekatzen ditu hiri suntsituko eguneroko bizitzaren erretratu inpresionista eta sinesgarria egiteko. Xehetasun handiz azalduko dizkigu, halaber, gerra garaian bizirik ateratzen direnek izaten dituzten dilema etikoak.