Chris eta Jenjira txikia mafiarengandik ihesi dabiltza. Holger-ekin batera, Chrisek pertsonen trafikoan aritzen diren gaizkile batzuen eskuetatik hartu du 9 urteko vietnamdar txikia, harengatik ezer ordaindu gabe. Maggie polizia inspektore lotsatia da eta gehiegi edateko joera du. Egun batean bere senarrak duela 16 urte zergatik utzi zuen jakingo du. Bi pertsonaiek topo egingo dute Chrisi hilketa bat leporatzen diotenean. Hainbat galdeketaren ondoren ongi ezagutuko dute elkar, eta batak besteari bere ezkutuko beldurrak eta desioak aitortuko dizkio.