In-hwa, 18 urteko neska gaztea, bakarrik bizi da Busanen. Inork ez daki haurdun dagoela, Sang-mi lagun-minak izan ezik. Hark, haurra adopzioan eman dezan aholkatuko dio. In-hwak gogo txarrez utziko du haurra. Denborak aurrera egin ahala gero eta gehiago oroituko da umeaz eta adopzio etxera joatea erabakiko du, hura errekuperatzera. Umezurtz etxeko langileek ez dute haren eskakizuna onartuko eta haurra familia berriarekin askoz hobeto egongo dela esango diote. In-hwak adopzio familiaren helbidea besterik ez du, Frantzian bizi dira, eta hara joatea erabakiko du.