Rahmatek hainbat irletara joateko agindua jaso du berriz ere; urte asko daramatza lan bera egiten. Irla horietako biztanleen malkoak jaso ditzan eskatu diote. Urte askoz jendeak bere malkoak Rahmati eman badizkio ere, inork ez daki, zehatz-mehatz, zer egin duen hark malko horiekin.