Txilen, demokrazia iristearekin batera, amnistia orokorra eman diete odol deliturik ez zuten preso guztiei. Ángel Santiagok kartzelan jasan zituen abusuengatik mendekua hartzeko erabakia hartu du eta Vergara Grey banku-lapur ezagunaren bila abiatuko da. Lapurrak, ordea, alde batera utzi nahi du irabazi duen ospea. Lapurreta arriskutsu baterako planak okertu egingo zaizkio Santiagori Victoria dantzari nerabe misteriotsuaren presentzia magikoagatik.