Egun batean eta gau batean zehar, zazpi ume kaleetan barrena ibiliko dira hiriko odisea batean murgilduta. Nolanahi ere, etxerako bidea ez dute guztiek aurkituko. Egunsentia da baina oraindik egun berean gaude; oraingoan odisea bost amen ikuspuntutik ikusiko dugu. Haien bidaiei erreparatuta antzemango dugu amak, zaintzen dituzten haurrak bezain galduta eta babesgabe daudela. Eta gaua amaitzerako, horietako batek bere amesgaiztorik handienari egin beharko dio aurre.