Hadewijch izeneko nobiziaren fede itsu eta estasizkoarekin txundituta, Ama Nagusiak komentutik botatzea erabakiko du. Orduan, Hadewijch, Céline izango da berriz, diplomatiko baten 20 urteko alaba. Hala ere, Jainkoagatik duen maitasun sutsuak, bere haserreak eta Yassine eta Nassirrekin duen topaketak, eremu arriskutsuetara eramango dute neska.