Nigel-engandik banandu zenetik, Lénak ahal duena egiten du bere bi semeak aurrera ateratzeko, eguneroko bizitzan gertatzen zaizkion gorabeherak gaindituz. Baina oraindik okerrena geratzen zaio: bere familia geldiezin eta gogotsuari aurre egitea; alaba kosta ahala kosta pozik ikusteko edozer egiteko prest baitaude.