Azken 25 urteetan krimen bat burutik ezin kendu ibili da Benjamín Espósito. Orain, bere heldutasunean, istorio hartara itzultzea erabaki du; berriz ere maitasunak, heriotzak eta laguntasunak zeharkaturiko iragan hartan sartuko da. Baina oroimen horiek, hamaika aldiz gogora ekarri dituen arren, iraganaren ikuspegia aldatuko diote orain. Eta bere etorkizuna berridatziko dute.