Auzo xume bateko institutuan ikasten du Emiliok. Mutil lotsatia da eta bere batez besteko nota bostekoa izan da beti. Bizi osoa darama Nataliarekin ezkutuan maiteminduta; neska, klaseko ederrena eta azkarrena da. Azken egunean, bere maitasuna Nataliari aitortzear dagoenean, hari beka bat emango diote Oxforden medikuntza ikasteko. Emilio etsita dago, baina institutuko bere lagun baztertuek ez dute amore emateko inongo asmorik. Espedienteak eta bekak faltsutu ondoren, txoriburu taldea Oxfordera iritsiko da, kanpuseko bizitza lasaia asaldatzera. Tartean daude: ikusten dutenen aukera berak izatera erabakita dagoen itsu bat, gurpil-aulkian dagoen eta testosterona gehiegi duen heavy bat, adimenik gabeko lider intelektual bat, eta trapitxeoan eta iruzurrean aditua izateaz gain, bihotz ona duen ijito bat.