Lotsa goiz batean gertatzen da. Goiz horretan, Pepek eta Lucíak osaturiko hogeita hamar urte inguruko bikote moderno eta aberatsak erabaki bat hartu du: Jimena gizarte langileari jakinarazi nahi diote Manurekin bizitzea oso zaila dela, ez direla zortzi urteko seme perutar adoptatuarekin ohitzen, harekin daramatzaten sei hilabeteak infernua izan direla eta itzuli nahi dutela. Baina halako erabaki garrantzitsu bat ezin da besterik gabe hartu. Halako erabaki bat garesti ordaintzen da.