Bartzelona kanpoaldeko osasun mentaleko zentro berean elkartzen diren sei pertsonairi buruzko kronika dokumentala. Informazio bilketa bi urtean zehar egin da. Sabadelleko Hospital Parc Taulí-n elkartu diren pertsona horiek guztiek sufrimendu bera dute: psikosi larria, eskizofrenia eta paranoia barnean hartzen dituen buruko nahasmena. Egunero gaixotasunarekin bizi behar duten medikuek eta pazienteek beren testigantzak emango dituzte kameraren aurrean. Hortaz, beren esperientzia pertsonalez hitz egingo digute. Javierrek, esaterako, hogei urte daramatza gai kosmikoei buruzko entzumenezko haluzinazioak eta delirioak jasaten; eta Bernatek norbaiti horrelako gaixotasun bat duela esaten diotenean sortzen diren gizarte erreakzioez hitz egingo digu.