Léak bat-batean bidaiatu beharko du Gironara, aitona hil zaiolako. Hantxe, atzerrira joan zenetik ia ikusi ez duen familia izango du zain. Vich i Carbó sendiko patriarkaren heriotza haren ondorengoak elkarrekin bizitzera behartzeko aitzakia ezin hobea izango da. Beilak, mezak eta ehorzketak irauten duten hiru egunak aukera ona izango dira arazo guztiak agerikoak diren baina esplizitu egiten ez dituen burgesia kontserbadorearen itxurakeria jokoari erreparatzeko.