Abel berrogei urte inguruko gizon bakartia da. Beste gizon batek berarekin zorrak dituztenei kobratzeko kontratatzen du. Ordainsaria ona bada ere, lana ez du batere gustuko. Bere ametsa guztia atzean utzi eta semerekin alde egitea da, itsas ondoko etxe batera. Baina emaztea istripuan galdu zuenetik, bere bizitza ez da oso eredugarria; egia esan, guztiz kontrakoa da. Kay-k urteak daramatza kaleetan barrena bizimodua ateratzen. Lau urterekin, bere aita Sebasek iruzurretarako amu gisa erabiltzen zuen jada. Orain, 20 urte bete berri dituela, lapurreta txikiak egiten ditu. Nazkatuta dago, baina lapurreta da bere ogibidea, beti egin duena. Kasualitateak elkartu egingo ditu Abel eta Kay. Erakarpena berehalakoa izango da. Erdibana egin beharreko kolpe batek guztiz lotuko ditu. Gaia arriskutsua da, baina onura izugarria izan daiteke.